10 Mart 2016

Sunflowers Dream Petals / Elizabeth Arden

Elizabeth Arden herkesin bildiği köklü bir marka. Ben yıllar yıllar önce bir fondötenini kullanmıştım o günden sonra da yollarımız Elizabeth'le pek kesişmedi. Derken geçtiğimiz günlerde Sunflowers Dream Petals'ın kutusunu ve sade şişesini gördüm. Hikayemiz böyle başladı. Günebakan, Ayçiçeği ne derseniz deyin göz kamaştırıcı bir bitki benim için. Bu adı taşıyan bir parfüm nasıl kötü olabilir ki dedim kendi kendime. Ve düştüm parfümün peşine...

Kutuyu harikulade buluyorum ama şişe de pek tasarım harikası sayılmaz görüldüğü gibi.
Ama şişenin demode tavrını sevdim ben...

 Parfüm, Elizabeth Arden'ın 1993 yılında piyasaya sürdüğü Sunflower'ın güncel versiyonu. Daha genç, daha taze, daha dinamik bir yaz kokusu olması hedeflenmiş. 2012 yılında sınırlı sayıda piyasaya sürülmüş sonra aşırı talep gördüğü için üretimine devam edilmiş. Çalışan, çağdaş genç kadınlar için tasarlanan parfüm kokusu itibarıyla da günlük kullanım için uygun. Üst notalarında mandalina ve yeşil elmanın harmanlanmasıyla ferah bir açılış yapan parfüm, orta notalarda gardenya ve kadifemsi güllerle kendini gösteriyor. Alt notalarda ise sedir ve miskin sade ve canlı kombinasyonuyla hoş bir etki yaratıyor. 
Ben parfümü, şişe ve kutu tasarımından yola çıkarak, bir de mandalina ve sedirin hafif kokusuna güvenerek hiç denemeden aldım. Böyle de cesur bir insanım !
Genel olarak ilkbahar ve yaz için uygun olarak lanse edilen parfümün, tam içinde bulunduğumuz dönem için uygun olduğunu düşünüyorum. Baharı mis gibi atlatabileceğimiz bir kokuyla karşı karşıyayız. 
Şekerli, ağır kokulardan hoşlanmayanlar cemiyetinin hatırlı bir üyesiyseniz ve yeni şeyler denemekten hoşlanıyorsanız rahatlıkla tercih edebilirsiniz. Kalıcılığa gelince açıkçası bütün günü kurtarması biraz zor. Gün ortasına doğru tazelemek gerekebilir. 
Buna ek olarak belirli bir etki yaratan, sürükleyici bir koku olmadığını da belirmekte fayda var. Yani kendine ait kişiliği olan parfümlerden biri değil. Bunu da belirli bir dönem için piyasaya sürülmüş olmasına borçluyuz sanıyorum. 
Son olarak ürünü mispera.com 'dan satın aldım. Ben aldığım sıralarda(bir ay önce) fiyatı 49.90 TL civarındaydı. Aldığım her ürünün orijinal olup olmadığını ve son kullanma tarihini kontrol ediyorum, bu bakımdan sorunsuz olduğunu da söyleyeyim.    

*Hep gülümseyin, hep güzel kalın!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder